sábado, 3 de enero de 2015

REFLEXIÓ D’AUTOAVALUACIÓ DE L’ACTIVITAT I DEL SEGUIMENT DE L’AVALUACIÓ CONTINUADA GLOBAL



L’activitat no m’ha suposat cap dificultat al hora de dissenyar-la i dur-la a la practica ja que estava motivada per realitzar-la. Si be he de dir que he invertit moltes hores de treball en la preparació dels powers points que he realitzat per tal fi, tant a nivell de buscar informació com de montatge.
Considero que ha segut una activitat molt enriquidora a nivell personal i ha sentat la base per reorganitzar el meu treball des de l’aula d’Educació Especial, obrint-me les portes a plantejar la realització d’altres activitats seguint el metode de l’aprentatge significatiu amb les TIC ja que han trasmés als alumnes una motivació i unes ganes d’aprendre que els materials convencionals no transmeten.
Considero tot un exit els resultats obtinguts pels alumnes amb el poc temps que l’hem dut a terme, mostrant un canvi significatiu tant a nivell d’aprenentage de la lectura con d’inteés i motivació.
En quant al seguiment de l’avaluació continuada global he de dir, que al llar de l’assignatura ha hagut un canvi en relació als coneixements que tenia al començament i els que tinc actualment, incorporant tecniques que avanç no coneixia com el Cmap o la realització del meu blog; técniques que he anat perfeccionant al llarg del semestre tal com es pot observar en la realització dels diferents mapes conceptuals.
He de mencionar que l’única dificultat que he tingut en la realització de les PAC ha sigut l’index automàtic que m’ha dut molts mals de cap i a hores d’ara encara no domino correctament.

No hay comentarios:

Publicar un comentario