Considero que
l’introducció de les TIC per l’aprenentatge de le lectura ha sigut tot un éxit
i n’estic molt contenta dels resultats obtinguts. Ha sigut una forma de
treballar més motivadora, més participativa, col.laborativa i lúdica tant pels
alumnes com per mi mateixa.
Les TIC han
millorat molt la motivació i l’interés dels alumnes que a la seva classe no
podien seguir el ritme i per lo tant s’avorrien i no posaven l’atenció i
l’interès adequat; fins i tot tenien tantes ganes que arrives l’hora que jo els
anés a buscar per llegir, que cada vegada que em veien pel passadis em
preguntaven quan aniria a buscar-los.
Com anècdota dir, que una vegada van començar a treballar
la lectura amb les TIC i ho van explicar als companys de classe (ells ho fan
amb paper), tots volien venir a llegir amb la pissarra digital (motivació de
les TIC).
Per tot el que exposat puc dir que les TIC han
sigut decisives per millorar l’aprenentage de la lectura, ja que han sigut un
recurs idoni per millorar les habilitats i capacitats necessaris per assolir la
lecto-escriptura.
No hay comentarios:
Publicar un comentario