sábado, 3 de enero de 2015

AVALUACIÓ TECNOLÒGICA



Considero que l’introducció de les TIC per l’aprenentatge de le lectura ha sigut tot un éxit i n’estic molt contenta dels resultats obtinguts. Ha sigut una forma de treballar més motivadora, més participativa, col.laborativa i lúdica tant pels alumnes com per mi mateixa.
Les TIC han millorat molt la motivació i l’interés dels alumnes que a la seva classe no podien seguir el ritme i per lo tant s’avorrien i no posaven l’atenció i l’interès adequat; fins i tot tenien tantes ganes que arrives l’hora que jo els anés a buscar per llegir, que cada vegada que em veien pel passadis em preguntaven quan aniria a buscar-los.
Com anècdota dir, que una vegada van començar a treballar la lectura amb les TIC i ho van explicar als companys de classe (ells ho fan amb paper), tots volien venir a llegir amb la pissarra digital (motivació de les TIC).
Per  tot el que exposat puc dir que les TIC han sigut decisives per millorar l’aprenentage de la lectura, ja que han sigut un recurs idoni per millorar les habilitats i capacitats necessaris per assolir la lecto-escriptura.

No hay comentarios:

Publicar un comentario